Твојата крв која е пролиена на Голгота

 Твојата крв која е пролиена на Голгота на каменот,со солзи ја примив.


Се за мене. 

Христе,не се надевав со толку многу молитви дека ќе останам неисправен во таква црна состојба.

Не сум ли јас Твоја песна,зарем не си го Својот Крст носел на мојот грб.Зарем плановите на господарите не те врзаа за мене,зарем не носеше венец од трње за мене?

Твојот здив или рузмаринот не мириса ли розево и блескаво,и Твојот Божествен лик свети како сонце.

Те фалев,пеев за тебе во деновите на својот живот,со цело срце и со целата своја душа.

Петата која ја испружи,Христе Твојата глава е така прекрасна љубовна и Твоја.

Ти постоиш непроменет,Боже на добротата,Боже на милостивата љубов,Боже на правдата.

Зарем не си носел црвена прекривка за мене,лажните свештеници те растргнаа?Зарем не си за мене примил жртва на Распнување,зарем не пиеше оцет и горка жолтка за мене?

Зарем не беше ранет со ноктите,рацете и нозете и прободен со копје?

Ти просветуваш и ги утешуваш душите кои те сакаат,душите кои те обожуваат и ти благодараат.

Благодат и заштита на сите им даваш,да го смириш овој свет,да ги просветлиш народите.

Спасителу,секогаш не спаси,во искушението кога ќе се најдеме,прости ни.

Сега сум во солзи,нема за застанам,дај ми радост,Христе мој!
За мене не си осуден како злочинец,за мене не си умрел горе на Крстот?Твојата љубов Христе мој ми ја исчисти душата моја од гревовите.

Твојата Крв која е пролеана на Голгота на камењата,со солзи ја примив. Со целото срце,Те молам поради страдањата Твои,Христе спаси ме!


Comments