Ова е сигурен пат до Царството Небесно

 Во книгата на Свети Јован Шангајски има дијалог меѓу просјак и познат теолог.

 Осум години теологот постојано му се молел на Бога да му открие човек кој може да му го покаже најбезбедниот пат до Царството Небесно.
 Еден ден, кога го достигнал врвот на молитвата, го слушнал гласот: Оди и на излез од Црквата ќе го најдеш човекот што го бараш.
Побрза кон Црквата, каде што затекна стар просјак со излитена облека и повредени колена и го поздрави:

 - Добар и среќен појадок, старче.

 Никогаш не сум појадувал лош и несреќен.


 - Господ да ти испрати се најдобро!

 - Никогаш не ми е испратено ништо лошо!

 се  зачуди теологот и му вели:

 Што ти е, старче?  Ти посакувам се најдобро. 

 Но, јас никогаш не сум несреќен.  Јас живеам по волјата Божја.  Никогаш не сум бил незадоволен од јаремот што ми го дал Господ и секогаш сум среќен.

 - Од каде си, старче?

 - Од Бога.

 А каде го најдовте?

 - Каде што го оставив со добра волја.

 Кој си ти, старче, и од која класа припаѓаш?

 Кој и да сум, задоволен сум од мојата ситуација, бидејќи кралот е тој што владее и управува со себе.

 Теологот конечно прифатил дека патот на просењето е единствената сигурна работа за стекнување на Царството Небеско, односно совршеното предавање на волјата Божја.


                                                Свети Јован (Максимович) Шангајски 

Comments