Не барај да Го видиш Бога, туку Бог да ме види мене...

 



И ако сум уморен во мојата молитва, во своето претставување пред Бога, и ако го запоставам Бога, и ако заспијам или не разбирам или ако ме остават зборовите на молитвата или живеам во илјади темнини, сигурен сум дека во моето незнаење, во мојата невидливост, во оваа темнина Бог е присутен.

 Бог ме слуша, Бог ме гледа, Бог е присутен.

 Да не сакам да уживам во Него.  Ајде - да речеме - Господ ужива во мене.  Дозволете ми да се радувам на Бога.

 Дали спијам или буден, дали сум жив или умирам, дали сум целосно жив пред Бога или мртов, што и да сум, важно е да се појавам пред него.

 Значи, подвиг, подвижничко дело, значи седење пред Бога... Не барај да Го видиш Бога, туку Бог да ме види мене.


 Старец Емилијан Симонопетриски


Comments