БОГ ЗБОРУВА…


Те погледнав кога се разбуди наутро. Чекав да кажеш збор, да ми се заблагодариш за тоа што ти се случи, да побараш мислење што ќе правиш денес. Забележав дека си многу зафатен обидувајќи се да ја најдеш вистинската облека за да одиш на работа. Се надевав дека ќе најдеш неколку моменти да ми кажеш добро утро! Но, вие бевте многу зафатени. За да видиш дека сум блиску до тебе, ти направив шарено небо и чврчорење на птици. Но, штета што ни тогаш не го забележа моето Присуство. Гледав во тебе кога си замина набрзина на работа и пак чекав. Претпоставувам дека поради твојата работа не стигна ни збор да ми кажеш.

Кога се врати од работа, го видов твојот замор и стрес и ти испратив дожд за да те ослободи од притисокот на денот. Мислев дека ќе се сеќаваш на мене ако ти ја направам оваа услуга.
Но во замена за тоа ме навреди.

Многу сакав да разговараш со мене. Дефинитивно денот беше уште долг. Се отвори после ТВ, а кога ја гледаше омилената емисија, јас чекав.

Потоа вечераше со твоите и повеќе не се сети на мене.
Гледајќи те толку уморен, ја разбрав твојата тишина и го изгаснав сјајот на небото за да се одмориш, но не те оставив во темнина. Ти оставив многу ѕвезди. Беше толку убаво, штета што не забележа … но не е важно!

Дали навистина сфати дека сум тука за тебе!

Имам повеќе трпение отколку што можеш да замислиш.

Сакам да ви го покажам ова за да можете и вие да им го покажете на оние околу вас.

Ве сакам толку многу што ќе ве трпам!!!!!



Comments