Сè што можев да направам е да го замолам Свети Лука Кримски да помогне…

 На 9 месеци ќерка ми имаше лоша кашлица.  И по еден месец, на Божиќ, имаше компликации.  Повикав брза помош, а докторот кој ја прегледа имаше сомнеж за пневмонија, што не беше потврдено од дежурниот лекар во болницата каде што бевме пренесени.  Се вративме дома.  Состојбата на ќерка ми се влоши.  Моравме да се јавиме на приватен лекар и тој дојде кај нас.  Тој препорача итна хоспитализација и ни ги даде сите потребни мислења.

 Се сеќавам дека ја однесов ќерка ми во болницата Морозов.  Од страв ги збркав улиците и ги поминав раскрсниците каде што требаше да свртам.
 Во очај истрчав во полициска станица.  Полицијата го запре сообраќајот на главната улица Сантовое Колзо за да отидам директно во болница.Како итен случај ми рекоа да почекам, бидејќи сме од друг дел на градот…
 Луѓето кои имаат слични искуства знаат колку малку време останува со бебе со пневмонија.  Стоев и ја гледав ќерка ми чие лице почна да пожолтува, а усните сини.  Нејзините очи го тргнаа погледот од мене, не реагираше на мене.  Се замрзнав со секоја секунда.  Немав сила да плачам или да барам нешто.  Сè што можев да направам е да го замолам Свети Лука да помогне…
 Лекарот со брз чекор помина покрај нас.  Ја погледна ќерка ми во ходникот и наеднаш застана:
 Што имаш овде?
 Едвај зборував, стенкав нешто како:
 Да, тогаш.
  Докторот го повика персоналот и за 10 минути ќерка ми ја однесоа на рендген.  Потоа ја однеле на интензивна нега ...
  После тоа започна хоспитализацијата и лекувањето под надзор на началникот на Одделот за интензивна нега, најстариот лекар во болницата.  Во тоа време тој веќе имаше 84 години.Моето девојче беше спасено.
   Кога бевме отпуштени, решив да му подарам голема книга со делата на Свети Лука Доктор.Тој се намурти.
 Зошто ми го даваш оваа сега?
 Се извинив што му дадов подарок што не му се допадна.  Тој со својот карактеристичен стил и возвишен тон почна да зборува:
  Тоа е Валентин Феликсович!  Во годините на студирање, како основна книга ја имавме неговата книга „Есеи за хирургијата на пиогени инфекции“!  Каде и кога го вклучивте во Светиите?
  Јас одговорив дека е така, Свети Лука е канонизиран.
  Не знам дали е светец или не, но слушај, продолжи тој.
 - За Божиќ им дадов дозвола на лекарите и дежурав сам: Сам сум и нема да останам дома.  Млади се, нека ги поминат овие среќни денови со своите семејства.  Заспав додека седев на масата во постот и те видов во сон како Војно-Јасенецки ми вели:
  Зошто спиеш, драг мој?  Затоа што Вера ве чека!  И таму телефонот заѕвони итно и ми рекоа дека морам да прифатам многу сериозен случај на девојче со пневмонија ... Ова беше твојата вера!  И сега дај ми ја оваа книга ... 

 На 18 март ќерка ми Вера, која ја преболи пневмонија, наполни една година.  Тоа е ден на откривање на моштите на Светиот Архиепископ Лука Доктор и денот кога го празнуваме неговиот спомен.

 Свети Лука, тој беше нашиот гласник!



Comments