ПОКАЈАНИЕ НА МАЈКАТА

 Господи, јас не сум крстена, и толку многу сакам да се крстам! Можеш ли да ми помогнеш?  Потресна вистинска приказна за некрстената Марија, која го разнежнува секое срце ...


Моите детски години беа без посебни искуства од црковниот живот.
За време на студиите, интеграција на полето на догматската левица, која - барем тогаш - во „пакетот“ го вклучи и милитантниот атеизам.
Шокирана од верата, запознавам колега истомисленик и се омажив за него ...
Нашата ќерка се роди со редок-многу сериозен проблем со срцето.
Голема болка, која ми даде разочарување и ги изгубив последните трошки од вера.
Како може да ми падне на ум дека ова прекрасно малечко суштество старо само неколку месеци е болно?
На мојата забава сите велат:
Видете ги, каде е Бог.
Се разбира, ние не го крстивме нашето дете и бевме горди на неговиот татко што беше доследен на нашите принципи.
Името Марија и го дадовме кога ја пријавивме во матично.
И покрај предвидувањата, Марија не „замина“ во првите месеци.  Порасна со срцев проблем, со маченички напади на апнеја, со компликации.
Но, нешто прекрасно се случуваше.
Иако живееше во милитантно атеистичка средина, имаше необјаснива вера во Бога и смиреност.
Наместо ние да ја поддржиме, таа не поддржа нас!

Марија сега има осум години и ја носиме во Америка во очајнички обид за лекување.
Ова едноставно потврдува дека ситуацијата е неповратна.
Се враќаме без надеж.
Но, патувањето не беше целосно изгубено, бидејќи таму сретнавме група на Грчки постдипломци, кои беа свесни Христијани.
Тие беа волонтери во болницата.
Не поддржаа и што е најважно, развија силно пријателство со нашата Марија.
Мојот сопруг и јас ги гледавме со сочувство и разбирање.
Не изгледаше „нормално“ луѓето со такво образование да се религиозни.
Враќајки се во Грција, Марија продолжи да се моли и да се радува кога баба ѝ ја водеше во Црква.
Таа започна да оди во средното училиште, одличен ученик.  Најслаткото суштество.
Јас, со траен нож во срцето!
Еден ден на училиште, на слободна дискусија на час по веронаука, пред сите деца, таа  кажа:
- Господи, јас не сум крстена, и толку сакам да се крстам!  Можеш ли да ми помогнеш.
Наставникот остана без зборови.
Децата ја задеваат:
Па ти дадоа име како кај кучињата!
Не им кажа моите родители ме почитуваа и ми рекоа да изберам кога ќе се крстам.
И сега навистина тоа го сакам!
Теологот ме вика на училиште и срамежливо ме прашува дали имам приговори за крштевањето.
Срцето ми е растргнато.
Не можев да верувам дека јас сум причината за огорченоста на мојата ќерка која никогаш ништо не бараше од мене.
И сега - преку нејзиниот вероучител - само бараше да се крсти!
Како можев да бидам толку себична и заробена во идеологии?
Се враќам дома, ја гушкам во солзи и  ветувам дека ќе се крсти што побрзо.
За чудо заобиколувајќи го насилниот приговор на нејзиниот татко, таа се крсти.
Таа ја кажа својата молитва „Верувам“.
Две години подоцна, Марија има 14 години и нејзиното здравје рапидно се влошува.
Поради пулмонална хипертензија има криза со континуирана хемоптиза.
Месец маченички во болницата Оназис без никаква надеж.
Детето е мирно,и се молеше.
Разочарана од сите идеологии и политички форми,јас сум со неа, не можам да разберам од каде ја црпи силата.
Лекарите креваат раце.
Одбројувањето започна.  Ја носам дома.
И таа го сакаше тоа.
Хемоптизата продолжува.
Бев до неа, можев да плачам само додека спиеше.
При тешка хемоптиза ми вели:
- Мамо, кога ќе се случи нешто многу лошо, Господ дава нешто многу големо.  И сега поминувам низ нешто многу лошо, но Господ ми подготвува нешто многу големо!
Не разбрав што ми кажува!
23 часот, 12 ноември 1995 година.
Новата хемоптиза ја исцрпи.
Недостаток на здив и непријатност.
Мојата Марија беше распната.
Се молев незнам до кога да не се мачи.
Во два часот наутро имаше мозочен удар.
Ја наведна главата и се сменија цртите на лицето.
Гледајќи дека изгубила секаков контакт со околината,започнав да врескам:
- Нема Бог? Каде е Бог?
И тогаш таа ги отвори очите, ме гледа уморно, спокојно и прошепоти:
- Мамо, постои Господ!
И повторно ги затвори очите засекогаш, во моите раце.
Во прегратките на Бога, сега спокојна, крстена!
Нема да го опишам мојот живот подоцна.
Марија стана мојата духовна мајка, ангелот кој го преобрази моето семејство, мојот управител на рајот.
Таа ми помогна да станам од духовната смрт.
Оттогаш, мојот живот може да се спореди само со чудо.
Божјите дарови се толку богати и големи. 



Comments