ДИЈАЛОГ ПОМЕЃУ ГРЕШНИКОТ СПРЕМЕН ДА УМРЕ И ѓаволот!

Грешникот: Простете ми, што имате со мене?


ѓаволот: О грд и жеден, сакаш ли разум?  Се сеќаваш ли на своите дела и на својата немирна природа.

Грешникот: Брзо се спријателив  со господарот, му бев помошник,  станав мизерен излегувајќи од душата.

ѓаволот: Никој нема да ти помогне ниту другарите ниту роднини: џабе плачеш, ќе ти ја земам душата.

Грешникот: Помилуј ме Боже во болка помилуј ме понизниот, сочувствувај со мене човекот.

ѓаволот: Лош живот си имал, немаше страв од Бога, па слези со мојот збор, во пеколот.

Грешникот: Кога не верував, реков дека знам се. Не очекував да ми се случи вакво нешто во иднината.

  ѓаволот: Смртоносен демоне кој си ти?  Што правиш?  Што  направи? ќе ти ја извадам душата и нема да те жалам.

Грешникот: Можеби нема надеж за спасение;  Прости ми Боже.

ѓаволот: Стар си и лош, сега бараш покајание од Божјите раце?

Грешникот: Помилуј ме Боже и прости ми, да се поздравам со моите деца и жена ми, да разговарам со нив.

ѓаволот: Нож со сечило си.

Грешникот: Да се ​​откажам од сите мои богатства, да го откупам целиот мој живот, ќе ми дозволиш ли?

ѓаволот: Незнаеш да прашаш за братот твој, веќе одамна, и ти дојде лошото.

Грешникот: Местото кај што ме испраќаш, кажи ми каде е и како го викаш? 

ѓаволот: Се вика Памфагос и е на дното на мрачниот пекол полно со грешни души. 

Грешникот: Прави со мене Боже што сакаш неможам да одам во пеколот.

ѓаволот: Тело може да живее без душа, дури и риба може да живее без вода, и покрај ѓаволот грешник без душа.

Грешникот: Се плашам, дали си со мене Боже?

ѓаволот: Горат во вечен оган грешниците.

Грешникот: Викам и се молам, Господи и Боже, за пропаст на ѓаволот.

ѓаволот: Земаше од сиромашните, сакаше да бидеш ѓубре, ќе бидеш грешник. Грешниците се тие што умираат изгорени.Се слушаше што ти кажував, и сега ти останува пеколот.

Грешникот: Ах!  Несакав никого сега ќе страдам и ќе бидам затворен со демонот во длабочините на пеколот.

 

Comments