масло од кандилото на Свети Гаврил Грузијски

 По извршените анализи ми беше пронајден со миом (фиброиди). Ми требаше операција.  Еден роднина ми го донесе масло од кандилото на  Свети Гаврил Грузијски. Двапати се помазав и почувствував олеснување. Кога требаше да помазам по трет пат, почувствував дека јазикот повторно ми е вкочанет. Си реков: „Не помага“ - и таа вечер си легнав, не намазувајќи се со маслото. Таа ноќ сонував. Дојде дома еден свештеник со голема брада и ми рече: „Се жалиш: не помага, не помага“, но што може да ти помогне ако не се молиш? Молете се и видете дали помага или не. Погледни ме. Јас сум свештеник и имам брада, а да немам брада, дали би бил свештеник? Велиш дека веруваш, но не се молиш - каква вера е тоа? Молете се, и ќе ви биде помогнато. "

Се разбудив. Почнав да се мачкам со маслото, додека се молев. Вчера направивме ендоскопија и ништо не најдоа , а докторот беше зачуден.



Пелагеја Татарашвили,

од. Сагурамо

Comments