Имам голема благодарност до Богородица

Беше доцна попладне и се стемнуваше. Се наближуваше времето кога Манастирот ги затвараше портите, кога набрзина дојде последниот човек.


Човек од соседниот град. Откако се поклони, полн со емоции рече:

„Имам голема благодарност до Богородица. Таа двапати ме исцели и ме спаси.

Потоа го раскажа својот навистина трогателен случај:

„Работев како шанкер во хотел и за жал се навикнав да пијам. 17 години постојано бев пијан!

На крајот мојот алкохол предизвика трансплантација на црн дроб. Ме однесоа во болница во лоша состојба. Смртта беше близу!

Тогаш, среде оваа тешкотија што ја живеев и во опасност, бидејќи зависноста не ми дозволуваше да престанам, се сетив на Дева Марија, на која толку пати и се поклонував во Варнаков и овие зборови ги кажав едноставно, од срце:

„Богородице моја, те молам, ослободи ме од страста за пиење и спаси ме“.

И таа веднаш ме слушна. Ми ја зајакна волјата и кога се соочив со реакциите на телото од недостиг на пијалок, му реков на своето срце кое имаше луд пулс:

„Ако сакаш, застани! Барем нема да умрам пијан!

Всушност, моето срце набрзо се смири. Веднаш потоа дојде последниот подарок: целосна одбивност кон пиење. Додека другите долго време се борат со детоксикација.

А вториот подарок? Оштетениот црн дроб е целосно излечен! Сега сум слободен и здрав. Како да не и се заблагодарам?"

Кога подоцна дознал дека некои од чудата на Пресветата Богородица ќе бидат напишани во книга, замолил да напише порака конкретно до младите, како заклучок на неговото горчливо искуство:

Моментите на радост, кога сте ослободени од зависности и живеете правилно како што сака Бог, се бескрајно повеќе од малкуте и лажни радости што ги дава животот на гревот, мои пријатели.


Од книгата: „ЧУДАТА НА ПРЕСВЕТАТА БОГОРОДИЦА ВАРНАКОВСКА

Comments