Лесни патеки се оние, по кои се слегува, а нагорнината секогаш ги крие своите опасности


 

Лесни патеки се оние, по кои се слегува, а нагорнината секогаш ги крие своите опасности


На пример, колку многу несредени животи има, заради тоа што луѓето имаат пари во изобилство. 


Полесно е да се сретнат млади луѓе, но со цврст дух, во скромните средини, зашто животот таму е тежок. 


Распуштеноста ги слабее карактерите, ја заспива интелигенцијата, ги затвора срцата… Дали сум на лесната патека?


 Ако сум, можам ли сосема искрено да кажам дека таа леснотија ми помага да се искачам?


 Ако гледам дека има нагорнина, сум ги преценил ли доволно опасностите, на кои се изложувам? 


Кои?


 Како да ги избегнам?


Господи Исусе Христе, поведи ме кон висините, па дури и по цена мојот живот да постане помалку лесен...



Comments