Ова е есеј на нашиот син...

 Еднаш наставничката во основно училиште им кажа на децата да напишат есеј за тоа што би сакале Бог да направи за нив. Вечерта, кога ги прегледувала есеите, прочитала една текст,  од кој многу се вознемирила. Во тој момент влегол нејзиниот сопруг и ја видел како плаче.

"Што се случи?" - праша тој.

„Прочитај“, одговори таа, истакнувајќи го есејот на едно момче.

„Господе, денес те прашувам за нешто посебно: претвори ме во телевизор . Сакам да го заземам неговото место. Сакам да живеам како телевизорот во нашата куќа. Сакам да имам посебно место и да го соберам семејство околу мене, да ме слушаат без да ме прекинуваат или да не поставуваат прашања кога зборувам.Сакам да бидам во центарот на вниманието.Сакам да се занимаваат со мене, како да го поправат телевизорот кога ќе престане да работи.Сакам да бидам во друштво на мојот татко кога ќе се врати дома, дури и кога е уморен. Мајка ми наместо да ме игнорира, доаѓа кај мене кога е сама и тажна.Сакам моите родители понекогаш да остават се настрана и да поминуваат малку време со мене.Боже не барам многу... Сакам да живеам како што живее секој телевизизор“.

Страшно! Кутро момче!" Извика сопругот на учителката. „Какви родители се овие?!“

Таа со солзи во очите одговори: Ова е есеј на нашиот син...



Comments