Моли се за мене,моли се.

Тежок ке ми бидне животниот пат.

Пред мене е целиот живот,а немирот нека исчезне од моето срце.

Моли се за мене-моли се.

И ако ја заборавам мојата молитва, со љубов да ме допре, и јас повторно ќе се подигнам.

Моли се за мене-моли се.

Поддршка за мене во мојот живот груб. Топла рака ме допре. Подигни ме повторно и повторно.

Моли се за мене,моли се.

Јас толку брзо ја губам силата.Покажи ми го заветот и грижи се за мене.Маките мои ке биднат полесни.

Моли се за мене,моли се.

Пред мене се уште има многу битки, и кога ќе помине мојот живот, нека ме спасат твоите молитви.

Дај ми ја силата на љубовта,да ги победам маките земски.

А љубов да дарувам со песма и светлина во срцето мое.

МОЛИ СЕ ЗА МЕНЕ,МОЛИ СЕ.



(Од документарниот филм за Света Матрона Московска)

Comments