ЗАТОА ШТО БЕВ ГЛАДЕН, А ТИ МИ ДАДЕ ДА ЈАДАМ


Ги сакам сите, и верници и неверници! – рече отец Павел на крајот од животот. И ни остави неверојатна парабола (како и секогаш, сè беше извлечено од животот):


Градот Тутаев, 1947. Ноќе. Ред за леб. Наутро се отвора прозорец и се најавува дека нема доволно леб за сите: „Не редете“. А на крајот од редот имаше една жена и нејзините две деца, толку изнемоштени што не знаеме како се уште се живи. Беше јасно дека нема да добијат леб. Излегува човек од предната линија, тој беше шести или седми, пристојно облечен - за разлика од нас. Ja зема жената за рака и ја води со нејзините деца на неговото место:

- Остани тука.

- А ти ?

Тој мавта со раката назад ...


- „Овој човек“, рече отец Павел, е на кого Господ ќе му рече: „Влези“.

- Но како, Господи? Не те познавам!

- Како не ме познаваш? Онаа жена и нејзините деца јас бев.


Архимандрит Павел Груздев

Comments