Дозволете ми да ви кажам една вистинска приказна. Еднаш, поради страшни и постојани искушенија, ме обзема тага и униние, и почнав да судам со Бога дека тоа е неправедно. Се пожалив дека ме остави со толку многу искушенија и дека најмалку не ги прекина, што не можам ниту да одморам. Во таа огорченост слушнав во мене многу сладок и многу јасен глас, кој ми се обрати со најдлабоко сочувство: „Нема ли да го истрпиш сето тоа за мојата љубов? ,,. Кога го слушнав тој глас, се расплакав, жалејќи се за обесхрабрувањето што ме обзеде. Никогаш нема да го заборавам тој глас толку сладок, што одеднаш исчезна искушението и сето униние што го чувствував. „Нема ли да го истрпиш сето ова поради мојата љубов? ,, О, навистина слатка Љубов! Поради Твојата љубов ние сме распнати и сè издржавме.



Свети Јосиф Исихаст

писмо 8


Comments