Мојот непријател се моите желби, моите избори и мои одлуки!

Не останаа искушенијата, зошто никој неможе да ме повреди ако не му дозволам!

Како што го избирам доброто,односно почитување на Божјите заповеди, Бог ми дава радост, кога бирам зло,односно кршење на заповедите Божји, Бог ми испраќа искушение!

Ниту е моето сопнување мој непријател, зошто мое е онаа што Бог го створи, тоест јас сум слика Божја, овоа е моето јас.

Мојот непријател се сите мои желби,избори и одлуки кои сум ги донел и работам спротивно од Божјите заповести.

Зошто сум во искушение и тогаш сум мачен.

Па кога ќе бидам во искушение, дозволете ми да ги испитам своите желби, мисли и постапки, ако се во склад со Божјите заповести:

Ако не се сложуваат со покајанието, Бог ми простува со молитва, а со духовното простување го делам Христа и малку по малку се лекувам!





Андреас Христофороус

Comments