Јас сум со вас ...

 Јас сум со вас ...




„Јас сум со вас преку сите дни до свршетокот на светот“ ( Матеј 28:20 )


Колку длабоко значење имаат овие зборови! Забележете дека Христос не вели дека бил или ќе биде со нас, туку дека е секогаш со нас. Се случува да не сме свесни за Неговото присуство, нашиот поглед понекогаш е заматен од солзи и заслепен од лажниот сјај на световниот лак. Конечно, кога ќе се прелие чашата на нашето страдање, ни се чини дека Господ нè напуштил.


Самиот Спасител го доживеал ова чувство на очај додека страдал на Крстот. Но, сепак, Господ е секогаш и секаде непроменливо со нас, не сожалува, постојано се грижи за нас, чекајќи го моментот кога ние, како учениците на патот кон Емаус, или Марија која плаче на празниот гроб, ќе се разбудиме од радосните свесност за Неговото присуство.


Секогаш да се сеќаваме на овие зборови: „Јас сум со вас“ . Во зимата, во мрачните денови, кога не опкружуваат застрашувачки облаци, во денови на болест и страдање, во денови на искушение, исто како во најрадосните денови од нашиот живот, кога небото е јасно над нас и нашата душа е полна со радост. Нашите најблиски пријатели може да се оддалечат од нас, но Господ е секогаш близок со оние што Го повикуваат. Тој оди со нас низ длабоки бранови и песочна пустина. Тој стои до нас на работ на бездната. Со Него не сме сами и со постепено навикнување на оваа мисла, никогаш повеќе нема да се чувствуваме сами. Да ги втиснеме овие зборови длабоко во нашите срца: „„Јас сум со вас преку сите дни до свршетокот на светот“ .

Од дневникот на еден православен свештеник 

Comments