Интервју со ѓаволот (Кратка приказна)

 Интервју со ѓаволот (Кратка приказна)





Добра вечер, дете мое. Мило ми е што те гледам.


-Јас, пак, воопшто не сум среќен и не сум твое дете!

Значи ти припаѓаш на „Другиот“ а


Јас припаѓам на „Едиствениот“.


После се. Многумина ја имаат оваа заблуда, но во реалноста тие се мои.

Дури и Синот на „Другиот“ рече дека многумина ќе речат „Господи, Господи зарем не направивме чуда во Твое име? и ќе им рече: „Одете си од мене, вие што вршите беззаконие. Никогаш не те познавав“.

Па, навистина многу добро ги познавав. Ако имам многу што прават чуда, замислете колку имам што не прават чуда.


Па, јас не сум како нив.


Така мислеа и тие. Но гледам внатре во твоето срце. Ти си еден од моите.


Ти си познат како „таткото на лагите“, големиот измамник. Научив да не ти верувам.


Лажам кога ми одговара, но ја кажувам вистината кога ми одговара. Барем јас сум искрен во оваа точка. Вие сте рационалисти и барате изговори кога лажете.


На крајот на краиштата, изгледаш поинаку отколку што очекував. 


Размислете дали има смисла да се плашат луѓето? Можеби сум злобен, но запомнете, јас бев најпредавничкото суштество на рајот. Маскирањето е многу голема алатка.

Секоја година убивам десет пати повеќе луѓе со цигари отколку со бомби, револвери и пушки заедно. Луѓето се плашат од сите овие оружја, но никој не се плаши од една од моите најголеми смртни случаи. Ова е мојата голема моќ, на измама и заблуда.


Едно од вашите најголеми убиства, рековте? Мислам, колку имаш?


Повеќе отколку што замислувате. Имам смртници кои го убиваат телото, умот и духот. Знаеш ли колку бракови растурам? А будалите не ни знаат дека го правам тоа.


Како го правиш тоа?


О, едноставно е. Ги терам да размислуваат за себе ПОВЕЌЕ отколку што мислат еден за друг. Гордоста и егото отсекогаш биле меѓу моите најдобри алатки.


Зарем не знаеш дека си поразен? Зарем не знаете дека не можеш да победиш?


Па што; Јас сум тука илјадници години, па дури и според Библијата што ја читате и верувате дека сè уште имам доволно. Многумина од оние кои живеат под моја власт знаат дека ќе ја поминат вечноста во пеколот.

Значи, ако вие луѓето сте спремни да ја жртвувате целата вечност за неколку децении забава, замислете како се чувствувам јас, кој има уште неколку илјади години пред мене. Се разбира, ова „добро време“ е мојата најголема измама.

Им ветувам среќа со секс, дрога, пиење, корупција и многу начини да го задоволат своето месо. Овие траат околу 26 месеци пред да почнат да се чувствуваат залудноста и несреќата.


26 месеци? Каде го најдовте тој број?


Од илјадници години искуство. Верувај ми, знам за што зборувам. Понатаму, можеби на крајот ќе завршам поразен, но и тогаш ќе имам многу повеќе души од „Другиот“. Многу повеќе. Дури и Библијата ти кажува така. Значи, на крајот, кој всушност победува?


Но, зошто уживаш да ги правите луѓето мизерни и да предизвикувате толку многу болка и уништување?


Понекогаш добивам повеќе почит отколку што заслужувам. Некои од вас можат да бидат исто толку лоши како мене. Јас не го правам сето ова. Голем дел од она што го гледате околу вас е резултат на човечкото месо и човечкиот ум.

Види колку браќа се караат, не зборуваат. Колку деца ги мразат своите родители и се мразат едни со други. Јас сум многу добар во создавање хаос. Но, морам да признаам, човечката природа може да потоне прилично ниско без моја помош.


Но, некогаш си бил ангел. Како се промени така?


Ова е долга приказна. Нема да разбереш….. Да речеме, ми здодеа да примам наредби и не сакав да бидам под ничија власт. Сакав да си правам своја работа. Сакав да бидам господар на мојот живот. Но, од друга страна, можеби можете да разберете... Зарем не си се почувствувал ли некогаш така? …


Јас не интервјуирам себе си, туку те интервјуирам тебе.


Ја допрев твоја чувствителна точка, нели? Тоа што ти го кажав, дека не сакав да следам наредби. И да си го средам животот. Тоа беше мојот прв чекор подалеку од Другиот.

И од моментот кога бев отстранет, го ставив истиот дух на луѓето, да ги отстранам и нив. Земам малку од себе и им го влевам. Вложив по малку од себе во сите. Само будала би го негирала тоа.


Значи, што доаѓа следно? Што планираш сега?


Планирам многу големо раздвижување. Подготвувам многу лоши работи, со кои мислам дека ќе постигнам голема глобална катастрофа.


Мислиш на сите овие светски расправии и превирања во нашиот свет.


Не, ова е само одвлекување на вниманието. Знаете, јас сум навистина добар во одвлекување на вниманието. Сигурен сум дека ќе предизвикам огромни проблеми на глобално ниво, но тоа не е она што ги погодува повеќето луѓе.

Освен што ќе слушнат на вестите, поскапувањето на нафтата на пример, не влијае многу на нивниот свет. Многу лошите работи што ги подготвувам се однесуваат на нивниот свет, а не на глобалниот.

Будалите се грижат за кавгите на народите, додека јас ги имам постојано да се караат со колегите во нивната канцеларија. Борби, несигурности, тепачки, тензии во нивното секојдневие. Тие се во војна со луѓето што ги гледаат секој ден, со луѓето со кои живеат под ист покрив.

Дури и со личноста која го делите истиот кревет. Кога веќе зборуваме, дали забележи колку се сменил кој го дели истиот кревет овие денови? Навистина сум горд на тоа.

Гледате, она што ТВ емисии го одвлекува вниманието. Книгата ви кажува „сакајте го својот ближен како себеси“. Не вели да се сака „другите народи“. Ги терам да ги мразат и соседот и другите народи. Па, јас сум прекрасен!


Но, зошто ги предизвикувате сите овие катастрофи?


Дали некогаш сте згазнале на бубачка? Не ти кажувам комарец што може да те касне или инсект како пчела или оса, туку инсект што никогаш не може да те повреди. А вие го убивте само затоа што беше забавно... Значи? Дали некогаш сте згазнале на звучник за забава? Еј, дали некогаш си го направил тоа сам?


Така си замислувам.


Па, помножете го тоа задоволство со милион пати. Сакам да уништувам животи, надежи, соништа, радост, мир, среќа, здравје, напредок и хармонија. Едноставно го сакам толку многу! Инсекти. Вака ве гледам сите. Беспомошни инсекти кои сакам да ги пасира.


Ќе ме пуштиш ли да излезам одовде, да им кажам на луѓето за твоите планови? Затоа што ако те разоткријат луѓето ќе те сфатат посериозно и ќе те забележат.


Немам намера да те запрам. Не можете да ми наштетите ниту мене, ниту на моите планови. Јас сум изложен на луѓето од самиот почеток и вашата Книга го вели тоа.

Исто така, ако ја читате вашата Книга и ако навистина не сте мои, тогаш ќе знаете дека не можам да ве спречам. Имам власт над мојата, но не и над Неговата. Јас не сум ништо повеќе од ѓавол. Оттаму доаѓа моето име. Ѓаволот, таков сум.

Луѓето отсекогаш ја познавале мојата природа. Прељуба оваа година извршиле 142.314.762 лица. Сите освен тројца знаеја дека не е во ред. Затоа започнете. Оди кажи им и види какво добро доаѓа од тоа. Тие веќе знаат во нивните срца што е лошо, а што е добро.

„Другиот“ ги напишал Неговите заповеди на нивните срца. Само вложив малку од себе во тоа. Ве држам луѓе во рака и не ве пуштам лесно. Но, од друга страна, повеќето од вас самите не сакаат да ме остават. Ти кажав дека сум многу добар во тоа што го работам.


А што е со Исус? Зарем не се плашите од Него?


Зошто да се плашам од Него? Погледнете го резултатот. Дури и Тој рече: „бидејќи широка е портата, а широк е патот што води кон пропаст (пропаста, јас сум) и многу се оние кои влегуваат низ неа. Зашто тесна е вратата, а тажен е патот што води кон животот (животот е Тој), а малкумина се оние што го наоѓаат“.

Забележете дека тој вели дека многумина ќе ми излезат на патот, но само неколку ќе го најдат Неговиот. И да ти кажам нешто? Немојте да мислите дека сите што го наоѓаат Неговиот пат влегуваат во него или остануваат. Имам многу од нив кои стојат на вратата.

Знаејќи го вистинскиот пат, но сепак неодлучен и заробен и не сакав да ги оставам моите измами. Да, чувам неколку во оваа состојба. Гледаш, едно е да го најдеш патот, а друго е да го преземеш.

И кога ќе се пресметате, имате: Простран пат што води до мене. Тоа е еквивалент на автопат со осум ленти во сообраќаен шпиц. И тесен и тажен пат кој води до Него. Ова е еквивалент на мала патека до планина, по која патникот понекогаш оди. Па зошто да се плашам од Него?


Да, но на крајот ќе бидете уништени.


Па што; Ќе владеам илјадници години и повеќето од вас ќе ги земам со себе.


Дали воопшто немаш милост?


Милоста не е мој предмет. Никогаш не било и никогаш нема да биде. Тоа е само Негов атрибут. Мојот објект е заблудата, лагата дека ќе ти ги решам проблемите и ќе ти донесам среќа.

Оваа измама функционира илјадници години и нејзиниот успех е несмален. Ве искушувам вас мали и слаби луѓе со сите материјални работи на овој свет. Материјали кои гнијат и исчезнуваат. А вие будали продолжите да ги сакате.


Ќе те изложам на илјадници луѓе! Ќе им објаснам кој сте навистина! Ќе ги натерам да разберат!


Ова ќе им го кажете на илјадници, можеби дури и на милиони луѓе. Но, ќе ви кажам што ќе се случи. Ќе го ценат. Некои ќе кажат амин, некои ќе кажат на други, но нема да се сменат. На секои 3422 мои луѓе кои ќе слушнат што кажав денес, само ЕДЕН ќе се смени. Само еден. Будала!

Само еден ќе се смени. Ќе ги задржам другите. И, исто така, од моето искуство знам дека ве имам и ве држам, повеќето од вас. ЕДЕН во 3422 луѓе Ќе ги задржам 3421! Што имате да кажете за ова?


Исус Христос веќе ти го дал одговорот: „Ви велам, дека така и на небото ќе биде голема радост за еден грешник. кој се кае. отколку за деведест и девет праведници што немаат потреба од каење“. (Лука 15:7).


Comments