Вистинска, братска љубов...


 

Вистинска, братска љубов..



Ако паднеш, ќе клекнам!

Јас ќе го направам мојот Крст.

И со истата рака ќе те кренам.

Ако те боли, јас ќе ти бидам лек.

Ќе ти ги залечам раните.

И дозволи ми да искрварам.

Додека ги затворам една по една.

Ако се плашиш, јас ќе чекорам напред да го победам стравот, да го осветлам патот.

Ќе ти дадам сила.

Дури и ако се плашам повеќе!

Ако се измориш, ќе те гушнам, ќе те кренам на раменици.

Ќе лежам до тебе додека не се разбудиш!

И нема да кажам ни збор...

Пријателот рече...

И не застана на зборовите!

И тој никогаш не се плашеше.

И не броеше време.

И тој не се двоумеше ниту еден момент.

И тој не се измори.

И не судеше

И стана сила, стана светилник, стана молитва, стана БРАТ!

И братот рече...Ако

Дојдов! Самиот Бог ме испрати...


Comments