СЕБИЧНОСТА И НЕПОСЛУШНОСТА OДАТ ЗАЕДНО!!!

 СЕБИЧНОСТА И НЕПОСЛУШНОСТА OДАТ ЗАЕДНО!!!


„Еднаш случајно се најдов во црква каде што се вршеше егзорцизам на девојка измачена од демони...

По однапред одредените молитви на собранието прочитани со вера од свештеникот, излегле многу демони...

Во одреден момент, останатите демони се тврдоглави и не сакаа да излезат.

Потоа свештеникот прашува:

- Кој си ти;

А демонот одговара:

- Јас? Дали знаеш кој сум јас? Јас сум егото... Мислиш дека лесно излегувам?

- А дали си сам?

- Не, со мене е и оваа кучка, непослушноста... Не ја сакам, но каде и да одам, мојот водач ја испраќа со мене... Ја мразам...

Потоа свештеникот влегува во олтарот и клекнува во аголот каде опседнатата жена не можела да го види. Таму со солзи се молеше одвнатре... Не знаевме што зборува. Но, однадвор, опседнатата жена одеднаш почна да трепери... И молејќи се почна да плаче:

- Престани да плачеш и да се каеш пред толку луѓе... Престани да се понижуваш... Ме палиш... Ме бркаш... Знаеш ли каде ме праќаш?

И тогаш излезе и овој демон кој ја изнемошти опседната девојка и ја остави на половина пат.


Никогаш нема да го заборавам ова искуство... Секогаш кога како човек ќе ме зафати себичноста, се сеќавам на оваа случка и се каам... Господ нека ни помогне на сите да се ослободиме од оваа страст!“


(анонимен расказ, 1994)




Comments